sobota, 4 kwietnia 2015

Koktajl z jarmużu, banana i gruszki

Dzisiejszy koktajl powstał spontanicznie: zostało mi trochę świeżego jarmużu z wczoraj, kiedy to przygotowywałam z niego przepyszne chipsy (przepis i parę słów o tym bogatym w witaminy warzywie możecie znaleźć tutaj). Decydując się na eksperyment, dodałam do niego owoce, które akurat miałam pod ręką. W ten sposób powstała prawdziwa bomba energetyczna - słodki zielony napój, zdrowy, odżywczy i błyskawiczny w przygotowaniu. Taka porcja dodaje energii i dostarcza organizmowi mnóstwo wartościowych składników.


Potrzebujemy:

3 duże garści surowego jarmużu
średni banan
pół dużej gruszki
100 ml soku ze świeżych jabłek (możemy przygotować go w sokowirówce lub kupić gotowy sok jednodniowy)
łyżka soku z cytryny

 

Przygotowanie:

Banan i gruszkę obieramy i kroimy na mniejsze kawałki. Jarmuż płuczemy, a po osuszeniu oddzielamy liście od twardej części łodygi. Wszystko przekładamy do blendera, dodajemy sok z jabłek oraz z cytryny i dokładnie miksujemy, aż do uzyskania jednolitej konsystencji.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czytelniku,
będzie mi niezmiernie miło, jeśli zechcesz podzielić się swoją opinią, sugestią, spostrzeżeniem, wątpliwością!
W miarę możliwości postaram się rzetelnie odpowiedzieć na pytania, wyjaśnić niewyjaśnione, a w skrajnych przypadkach nawet dopowiedzieć niedopowiedziane.